Politica de returnare

POLITICA DE RETUR

Clientul poate returna coletul primit de la  OG (SC Olympus Grup srl) fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile calendaristice (cf. ord. 34/2014,  numai in scris – prin email la contact@olympusgrup.ro si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile calendaristice, sau ulterior cu dovada expedierii lor in termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii.

Astfel, produsele cumparate de pe site pot fi returnate conform legii, in 14 zile calendaristice de la primirea lor prin curier.

Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic la 0762 972 189 sau pe email (contact@olympusgrup.ro sau olympusgrup@yahoo.com) intentia de a returna un produs/mai multe produse.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Produsul va fi returnat in conditii bune, in punga sau cutia originala, neutilizat si nezgariat sau rupt. In caz contrar ele pot fi reexpediate clientului, fara despagubire.

De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Puteti face returul prin orice firma de curierat (inclusiv Posta Romana), dar va recomandam pentru o mai buna desfasurare si rapiditate a procedurii de retur sa utilizati serviciile de curierat (Fan Courier). Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Produsul returnat trebuie sa fie insotit de o copie a documentului de livrare, cu un mail explicativ trimis pe adresa contact@olympusgrup.ro
OG va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 14 zile de la data primirii returului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar in contul IBAN specificat in email-ul trimis de client sau prin mandat postal.

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid sau posta.
Returul produselor comandate de pe site se poate face și prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, prin solicitarea unui agent care să preia returul. Solicitarea se va putea face dupa instiintarea OG despre coletul retur. Costul transportului este de 16 RON (TVA inclus) și va fi achitat de client/cel care solicita returul.
 
 Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie (slipii de concurs) nu se pot returna.

Daca nu ati reusit sa rezolvati vreuna dintre problemele dvs. cu unul dintre consultantii de vanzari OG, pe telefon sau email, pentru conciliere interna contactati-ne la paul@olympusgrup.ro